GODE RÅD NÅR DU SKAL BRUGE ET LOKALE
1. Er der et ledigt lokale der passer til det arrangement du skal holde?
Du kan forespørge om ledigt lokale på to måder:
1. Udfyld online-formularen
eller
2. Skriv til mt@mosaiske.dk og oplys:
- Dato og tidspunkt
- Hvor mange personer
- Hvilken type af arrangement (møde/fest/workshop m.m.)
- Er det med eller uden spisning?
2. Hvad er deadline for at reservere et lokale?
- På grund af planlægning i huset skal din reservation være lavet senest den 19. måneden inden arrangementet finder sted.
3. Får du svar med det samme på om du har fået lokalet?
- Nej. Koordinatoren svarer dig på mail når kalenderen er gennemgået, normalt inden for 4 arbejdsdage.
4. Skal jeg være medlem for at leje et lokale?
- Ja, kun medlemmer og medlemsforeninger har mulighed for at leje lokaler.
5. Hvad koster det at leje et lokale?
Priser er for private arrangementer.
Alle priser inkluderer opstilling af borde, stole, lydudstyr, rengøring og moms.
Bliver I over 80 personer og maksimum 170 personer til spisning eller 200 personer til foredrag.
Store festsal:
- 5.000,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
- 110,- pr. time for vagt
Bliver I over 50 og maksimum 80 personer til spisning eller 120 til foredrag.
Store halve festsal (mod gården):
- 3.400,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
- 110,- pr. time for vagt
Bliver I under 50 personer til spisning og maksimum 80 personer til foredrag.
Lille halve festsal:
- 3.000,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
- 110,- pr. time for vagt
Bliver I mellem 30 – 50 til foredrag/møde:
Biblioteket
- 2.100,-
- 110,- pr. time for vagt
Bliver I ca. 10 til møde/middag:
- Kantinen
- 1.500,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
6. Hvilket udstyr er til rådighed når du lejer lokale?
- Borde, stole, service, linned, lydudstyr til tale, projektor, skærm, talerstol, mikrofoner, flipchart, musikanlæg til dans, diskokugle.
- Klaver kan stilles til rådighed. Hvis man ønsker stemning af klaveret vil der være en ekstraudgift. Dette skal aftales ved booking.
7. Er der nogen til at hjælpe med at stille op?
- Ja, den bygningsansvarlige stiller op efter aftale. Bjarne Bedsted kan kontaktes på bb@mosaiske.dk.
8. Er der nogen der gør rent efter jer?
- Ja, rengøring er inkluderet i lejen, men du skal selv feje lokalet og tage udstyr og udsmykning med dig.
9. Må du selv lave mad?
- Nej. Du bestiller og aftaler mad hos kokken i Det Jødiske Samfund. Få kontaktinfo via mt@mosaiske.dk.
10. Må du selv tage drikkevarer og snacks med?
- Du må medbringe alle kosher drikkevarer og snacks. Se liste over kosher varer her