Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

GODE RÅD NÅR DU SKAL BRUGE ET LOKALE

1. Er der et ledigt lokale der passer til det arrangement du skal holde?

Du kan forespørge om ledigt lokale på to måder:
1. Udfyld online-formularen 

eller

2. Skriv til mt@mosaiske.dk og oplys:

  • Dato og tidspunkt
  • Hvor mange personer
  • Hvilken type af arrangement (møde/fest/workshop m.m.)
  • Er det med eller uden spisning?

2. Hvad er deadline for at reservere et lokale?

  • På grund af planlægning i huset skal din reservation være lavet senest den 19. måneden inden arrangementet finder sted.

3. Får du svar med det samme på om du har fået lokalet?

  • Nej. Koordinatoren svarer dig på mail når kalenderen er gennemgået, normalt inden for 4 arbejdsdage.

4. Skal jeg være medlem for at leje et lokale?

  • Ja, kun medlemmer og medlemsforeninger har mulighed for at leje lokaler.

5. Hvad koster det at leje et lokale?

Priser er for private arrangementer.
Alle priser inkluderer opstilling af borde, stole, lydudstyr, rengøring og moms.

Bliver I over 80 personer og maksimum 170 personer til spisning eller 200 personer til foredrag.
Store festsal:

  • 5.000,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I over 50 og maksimum 80 personer til spisning eller 120 til foredrag.
Store halve festsal (mod gården):

  • 3.400,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I under 50 personer til spisning og maksimum 80 personer til foredrag.
Lille halve festsal:

  • 3.000,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I mellem 30 – 50 til foredrag/møde:
Biblioteket

  • 2.100,-
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I ca. 10 til møde/middag:

  • Kantinen
  • 1.500,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.

6. Hvilket udstyr er til rådighed når du lejer lokale?

  • Borde, stole, service, linned, lydudstyr til tale, projektor, skærm, talerstol, mikrofoner, flipchart, musikanlæg til dans, diskokugle.
  • Klaver kan stilles til rådighed. Hvis man ønsker stemning af klaveret vil der være en ekstraudgift. Dette skal aftales ved booking.

7. Er der nogen til at hjælpe med at stille op?

  • Ja, den bygningsansvarlige stiller op efter aftale. Bjarne Bedsted kan kontaktes på bb@mosaiske.dk.

8. Er der nogen der gør rent efter jer?

  • Ja, rengøring er inkluderet i lejen, men du skal selv feje lokalet og tage udstyr og udsmykning med dig.

9. Må du selv lave mad?

  • Nej. Du bestiller og aftaler mad hos kokken i Det Jødiske Samfund. Få kontaktinfo via mt@mosaiske.dk.

10. Må du selv tage drikkevarer og snacks med?

 
Opdateret 25. marts 2025