GODE RÅD NÅR DU SKAL BRUGE ET LOKALE

1. Er der et ledigt lokale der passer til det arrangement du skal holde?

Skriv til mt@mosaiske.dk og oplys:

  • Dato og tidspunkt
  • Hvor mange personer
  • Hvilken type af arrangement (møde/fest/workshop m.m.)
  • Er det med eller uden spisning?

2. Hvornår kan du reservere lokale?

  • På grund af planlægning i huset skal din reservation være lavet senest den 19. måneden inden arrangementet finder sted

3. Får du svar med det samme på om du har fået lokalet?

  • Nej. Først når du har udfyldt den skabelon, som du modtager ved reservationen, samt indbetalt
    depositum for lokalet, er din booking endelig. Depositum skal indbetales senest 2 uger fra reservation af lokalet.

4. Skal jeg være medlem for at leje et lokale?

  • Ja, kun medlemmer og medlemsforeninger har mulighed for at leje lokaler.

5. Hvad koster det at leje et lokale?

Priser er for private arrangementer.
Alle priser inkluderer opstilling af borde, stole, lydudstyr, rengøring og moms.

Bliver I over 80 personer og maksimum 170 personer til spisning eller 200 personer til foredrag.
Store festsal:

  • 5.000,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I over 50 og maksimum 80 personer til spisning eller 120 til foredrag.
Store halve festsal (mod gården):

  • 3.400,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I under 50 personer til spisning og maksimum 80 personer til foredrag.
Lille halve festsal:

  • 3.000,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I mellem 30 – 50 til foredrag/møde:
Biblioteket

  • 2.100,-
  • 110,- pr. time for vagt

Bliver I ca. 10 til møde/middag:

  • Kantinen
  • 1.500,- + evt. leje af duge 50,- pr. stk.

6. Hvilket udstyr er til rådighed når du lejer lokale?

  • Borde, stole, service, linned, lydudstyr til tale, projektor, skærm, talerstol,
    mikrofoner, flipchart
  • Klaver kan stilles til rådighed. Hvis man ønsker stemning af klaveret vil der være en ekstraudgift. Dette skal aftales ved booking.
  • Du kan leje et større musikanlæg til DJ og dans gennem Jødisk Ungdom (JU). Skriv til info@djus.dk.

7. Er der nogen til at hjælpe med at stille op?

  • Den bygningsansvarlige stiller op efter aftale.

8. Er der nogen der gør rent efter jer?

  • Ja. Rengøring er inkluderet i lejen.

9. Må du selv lave mad?

  • Nej. Du bestiller og aftaler mad hos vores forpagter D&A Kosher på kokken@mosaiske.dk

10. Må du selv tage drikkevarer og snacks med?

 
Priser opdateret 1. marts 2024
 

Praktiske oplysninger ved leje af lokaler

Forespørgsel på ledige lokaler hos DJS administration på telefon 33 12 88 68 eller på mt@mosaiske.dk

Lokaler kan bookes indtil den 19. i måneden inden arrangementet skal holdes. Dette er af hensyn til planlægning af lokaler og personale.

Opstilling af borde og stole samt brug af teknisk udstyr aftales med den bygningsansvarlige direkte. Kontaktinformation fås ved lokalebestilling.

D&A Kosher står for bestilling af mad, servering og catering og kan kontaktes på kokken@mosaiske.dk

Se de samlede regler for leje af lokaler i brochuren her

Vi gør opmærksom på, at kun medlemmer  eller foreninger med tilknytning til Det Jødiske Samfund har mulighed for at leje lokaler..