Search
Close this search box.

Hvis du oplever, at du ikke modtager vores nyhedsbrev, kan der være flere mulige forklaringer.

Hvis du er kommet til at trykke på “Unsubscribe from this list” i bunden af nyhedsbrevet.
Hvis dette er tilfældet, skal du skrive til nyhedsbrev@mosaiske.dk og bede om at få tilsendt et link, der gør det muligt at genoptage abonnementet. Man skal selv klikke på linket, før det er muligt at genaktivere.

Mailen er landet i dit spamfilter.
Her er der tre muligheder, hvor vi i skrivende stund kun har en løsning for de to:
– Mailen kan ses i spamfiliteret i dit mailprogram som fx. Outlook. Her vil mappen typisk hedde “Uønsket mail”. Her kan du markere mailen som ønsket/”bloker aldrig denne afsender”
– Mailen vil nogle gange kunne ses i spammappen i din Webmail – men ikke i Outllook. Du skal derfor logge ind på din webmail via din internetbrowser. Hvis du ikke er vant til at bruge din Webmail, kan du spørge din  mailudbyder, men adressen er ofte: mail.navnetpådinudbyder.dk. Find mappen med spam/uønsket post og marker mailen som ønsket.

Særligt for TDC-adresser som Mail.dk, Tele.dk, Yousee.dk, Youmail.dk, Kabelmail.dk osv. Vi  – og flere andre leverandører af nyhedsbreve – har store problemer med at levere til TDCs mailservere. Det Jødiske Samfund har ikke mulighed for at løse dette problem. Hvis man har mulighed for at bruge en anden mail-adresse – fx. en Gmail – anbefaler vi det. Skriv til nyhedsbrev@mosaiske.dk, hvis du vil have ændret din mail-adresse.

Vi anbefaler desuden, at du kontakter YouSees kundeservices på 7070 4040 og gør opmærksom på det.