Hvis du oplever, at du ikke modtager vores nyhedsbrev, kan der være flere mulige forklaringer.

Hvis du er kommet til at trykke på “Unsubscribe from this list” i bunden af nyhedsbrevet.
Hvis dette er tilfældet, skal du skrive til nyhedsbrev@mosaiske.dk og bede om at få tilsendt et link, der gør det muligt at genoptage abonnementet. Man skal selv klikke på linket, før det er muligt at genaktivere.

Mailen er landet i dit spamfilter.
Her er der tre muligheder, hvor vi i skrivende stund kun har en løsning for de to:
– Mailen kan ses i spamfiliteret i dit mailprogram som fx. Outlook. Her vil mappen typisk hedde “Uønsket mail”. Her kan du markere mailen som ønsket/”bloker aldrig denne afsender”
– Mailen vil nogle gange kunne ses i spammappen i din Webmail – men ikke i Outllook. Du skal derfor logge ind på din webmail via din internetbrowser. Hvis du ikke er vant til at bruge din Webmail, kan du spørge din  mailudbyder, men adressen er ofte: mail.navnetpådinudbyder.dk. Find mappen med spam/uønsket post og marker mailen som ønsket.

Særligt for TDC-adresser som Mail.dk, Tele.dk, Yousee.dk, Youmail.dk, Kabelmail.dk osv. Vi  – og flere andre leverandører af nyhedsbreve – har store problemer med at levere til TDCs mailservere. Det Jødiske Samfund har ikke mulighed for at løse dette problem. Hvis man har mulighed for at bruge en anden mail-adresse – fx. en Gmail – anbefaler vi det. Skriv til nyhedsbrev@mosaiske.dk, hvis du vil have ændret din mail-adresse.

Vi anbefaler desuden, at du kontakter YouSees kundeservices på 7070 4040 og gør opmærksom på det.